Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Kayıt Ol! | Giriş Yaprss

 

Konya Açık Alan escort bayan Asya

  • Eklenme: 25 Ekim 2017 22:45
  • Kalan Zaman: Bu ilanın süresi doldu.

İlan Açıklaması

Açık Alan escort bayan Asya
Yanlış hesap mı ne Bağdat’tan dönüyordu, o neydi arkadaşlar? Bu söz de bana Arapları hatırlattı. Her yerdeler ya! Yine bu mahallede hatta şehirde az ben bizim oralara gittim, azınlık olan biziz zannettim Arapça pankartlar falan. Kötü olan durum şu ki onların dilini okuyorum ve bazen bakıyorum okuduğum bölümden soğuyorum. Beni bu özelliğimle ayırıcılığımla sevmeyecekler de sevmesin ben ağzımla söylüyorum ama kalbimden geçeni söylüyorum her zaman. Susarken içi fesat olanlardan korkun ki bende daha kötüsü de var.
Yani ben bendeki erkekleri de ayırırım elit ve değil diye. Zaten insan bu iki kısıma ayrılmaz mı? Kimisi elit benim gibi kimisi de değil! 21 yaşındayım ben bana sahip olacakları kendim seçerim özenle ve seçtiğim zaman da o erkeklerde olacak şey bende ne varsa o demektir. Yani ben bedenen ve ruhumun tamamıyla kendimi vererek erkeklerle seviştiğim zaman erkeklerde sadece haz olur. Haz erkeklerin erkekliklerini hissetmelerine neden olur sadece bende.

226 kez görüntülendi, 1 kişisi bugün görüntüledi.

  

Yorum Yaz

Ayın Eskort Bayanları

Günün En İyi Escort Bayanı

Konya Escort Yorumları

mersin escort denizli escort kibris escort balikesir escort van escort samsun escort kayseri escort gaziantep escort kars escort bayan kahramanmaras escort bayan